Stel je eens voor, het verdriet

Van kinderen die wees worden en daarna ook nog eens dakloos… Lees verder

(en die we niet meer willen horen)… Lees verder

We lopen tegen het einde van het jaar en dan moet je geloof ik terugblikken hè? Nou, laat maar. Voorspellen is leuker. En ik voorspel een grote trend… Lees verder

Het schijnt… jazeker… dat je van schuldgevoel dik wordt. Dat kunnen we er natuurlijk niet bij hebben in deze periode… Lees verder

Want criminelen zetten in december een tandje bij door met nepwebsites te komen die verdacht echt lijken… Lees verder