Houdt het dan nooit op?

Morgen is het zwarte zaterdag en gaat zo’n beetje half Europa met de auto op vakantie. Hoewel ik gewoon thuis in Haarlem zit, maak ik me daar wel zorgen om… Lees verder

Morgen is het zwarte zaterdag en gaat zo’n beetje half Europa met de auto op vakantie. Hoewel ik gewoon thuis in Haarlem zit, maak ik me daar wel zorgen om… Lees verder

Wanneer jij dit leest is er een dikke kans dat ik het zweet van mijn voorhoofd veeg, nog eens wat lurk aan de ‘camelbag’ (de zak water die ik als een kameel op mijn rug draag) en na een diepe zucht van het adembenemende uitzicht geniet… Lees verder

De Amsterdamse studentenvereniging A.S.C./A.V.S.V. is weer eens negatief in het nieuws. De corpsballen hebben blijkbaar nog steeds niets geleerd over vrouwonvriendelijk gedrag… Lees verder

Vooral als het om wc’s gaat. Praatje poep en plas dus vandaag… Lees verder

Haar zevenjarige dochtertje is nogal dwars… Lees verder

Ze laten zich er door niemand iets zeggen en het zich nergens aan gelegen liggen… Lees verder

Het is zo’n mooie, zonnige zomeravond als ik met mijn hondje over het strookje gras langs de kade slenter… Lees verder

Een weekje zonder iemand die steeds vraagt wat je vandaag gaat doen. Even de heren uit hun lijden verlost dus… Lees verder

En ja, het zal vast wel mijn leeftijd zijn die hier opspeelt… Lees verder

Allereerst: goddánk is iedereen eindelijk op vakantie en zit ik in zonder een rinkelende telefoon in alle rust achter mijn laptop… Lees verder

Voor het eerst in m’n leven. Nog nooit zo’n zin in gehad. Komt allemaal hierdoor… Lees verder

Twee dagen geleden werd ze geboren… Lees verder

Vierkant misschien niet, maar de oogkwaliteit van Nederlandse kinderen holt wel achteruit… Lees verder

Sinds een tijdje ben ik mantelzorger en word ik soms gierend gek. Niet van mijn ouders, maar van de afkortingen, potjes en wachtlijsten… Lees verder

Er komt zo’n dag waarop je jezelf ineens iets hoort zeggen of ziet doen waarvan je je heilig voorgenomen had dat je je dáár nooit schuldig aan zou maken… Lees verder

Hoe is het bij jou? Word jij ook met de dag banger dat er een derde wereldoorlog komt? Of laat ik me te veel opjutten door nieuws en Twitter? Lees verder