Bibian Mentel blijft voor altijd een beetje bij ons

Om 21:03 uur kreeg ik de melding van mijn NOS-app binnen: ‘Bibian Mentel (48), drievoudig paralympisch kampioene snowboarden, overleden’… Lees verder

Om 21:03 uur kreeg ik de melding van mijn NOS-app binnen: ‘Bibian Mentel (48), drievoudig paralympisch kampioene snowboarden, overleden’… Lees verder

Zondag zat ik op twee minuten rijden van de Mieraskerk in Krimpen aan den IJssel. De kerkgangers liepen langs over straat, daar maakte ik me zelfs nog een beetje kwaad over… Lees verder

…dan is het wel hoeveel halve garen er rondlopen. Het woord mafketel heb ik m’n leven lang nog niet zo vaak gebruikt. Lees verder

Want ik kan me maar niet voorstellen dat hij dit zo bedoelt… Lees verder
Mijn liefste vriendinnen zeggen dat Flo ons heeft uitgekozen. Dat vind ik een compliment zo groot dat ik het niet kan beamen… Lees verder

Ga naar Facebook en wens hem dood, zou ik zeggen… Lees verder

Het zijn me de weken van de interviews wel. Eerst Meghan en Harry die bij Oprah te gast waren, daarna een eenmalig interview van Marco Borsato bij Linda de Mol en toen nog Fred van Leer die aan de vleugel bij Jeroen van de Boom schoof… Lees verder

Meteen maar met de billen bloot, want ik ben guilty. Sinds ik thuiswerk zit ik steeds vaker met mijn lunch naast mijn laptop, wat dus helemaal niet zo goed voor me blijkt te zijn… Lees verder

Zit jij af en toe ook bijna bij de pakken neer? Nou… ik wel, het duurt allemaal best lang hè? Even jezelf opkikkeren. Ik weet hoe het moet… Lees verder

Ik bedoel financieel vreemdgegaan? Lees verder

En een grotere contradictio in terminis is niet denkbaar… Lees verder

Om kwart voor tien begon het grote geeuwen op de bank en om tien uur lag ik met de deken opgetrokken tot mijn neus in bed. Om vijf over tien sliep ik… Lees verder

De Speld is mijn go to als ik even een lekker potje wil lachen om iets wat een enorme ohohooo-factor heeft… Lees verder

Ken je die uitdrukking? Mijn moeder gebruikte die vroeger weleens als er iets geks op tafel werd gezet of als het over koolraap ging (lustte ze niet)… Lees verder

Sinds Har en Meg in een beeldige tuin (ik zie hier een piek in de pergolahandel) met Oprah praatten, gaat het over The Firm… Lees verder

En kom nou volgende week niet aanzetten met dat de verkiezingsuitslagen gemanipuleerd zouden zijn… Lees verder

Het liefst werk ik in een koffietentje waar je ook lekker kunt lunchen. Laptop goed vol, lange to-do list en om acht uur beginnen met een dubbele espresso… Lees verder

Om met gevaar voor eigen leven te vechten voor een betere wereld? Lees verder

Opdat wij niet vergeten. De oningevulde, oorspronkelijke en heerlijke geest van jonge kinderen… Lees verder

Stemmen? Vrouwendag? (Hallo, dat is vandaag!) Weekend? (Net achter de rug.) Ik wil het over iets anders hebben. Ik denk graag verder vooruit. Pasen dus… Lees verder