Ikea heeft dus de leukste gieters
Huishoudelijke attributen zijn verre van sexy, maar soms heb je ze nodig. Zo zijn bij mij thuis ineens alles aardappelschilmesjes, de kaasschaaf én de gieter verdwenen… Lees verder
Huishoudelijke attributen zijn verre van sexy, maar soms heb je ze nodig. Zo zijn bij mij thuis ineens alles aardappelschilmesjes, de kaasschaaf én de gieter verdwenen… Lees verder
Ik zei het een aantal weken geleden al: voor goede ideeën moet je bij Jesse Klaver zijn… Lees verder

May vond er van alles van, al moet ze nu na al die jaren misschien toch wel toegeven dat ze gelijk hadden. Een heel klein beetje dan… Lees verder

Af en toe lijkt het wel een zieligheids-competitie, deze coronatijd. Wij zitten nog steeds in lockdown, appte ik aan iemand, op de vraag hoe het ging… Lees verder

May-Britt moest echt even slikken van het nieuws dat ze voor Flo moeten gaan uitkijken naar vervangend onderwijs. Maar gelukkig is daar Pim, die haar leert om positief naar de toekomst te kijken. En haar eigen lief… Lees verder

Want voordat je het weet is er ruzie in de tent… Lees verder

Boom halen, Sky Radio aan, lampen ophangen en als je het mij vraagt beginnen we vandaag nog met kerst… Lees verder
Flo heeft een nieuwe hobby. Laat ik het zo maar noemen. Dat klinkt gezelliger dan tic of rariteit, wat het natuurlijk eigenlijk is. Lees verder
Dit weekend zag ik een ‘Aan de bewoners van’ op de mat liggen. Niet bepaald de brieven die ik meteen open wil trekken… Lees verder

‘Maar de allerergste eerste keer was de eerste keer dat ik mijn dochtertje moest achterlaten. Ze was nog niet eens een half jaar.’ Lees verder

Natuurlijk joh! En zestig is het nieuwe veertig, grijs het nieuwe achttien en groen het nieuwe zwart. Geloof jij het? Lees verder

Lockdown en ook nog eens regen? Vinden wij he-le-maal niet erg want wij hebben een verse verslaving. Lees verder
De jongste dochter van May vindt het niet meer vanzelfsprekend om in het openbaar met een pop te lopen. ‘De mensen, mama, de mensen mogen haar niet zien…’ Lees verder

Je zit op de bank. Eindelijk. Kaarsjes zijn aan, kop thee erbij, telefoon op stil en laptop open. Zo. Het is nu tijd voor jou en jouw serie en daar komt niets of niemand tussen. Oh nee, toch wel. Je geliefde. En dat gaat zo. Lees verder

Dinsdag voelde een beetje als de dag des onheils. Shit was going to hit the fan, je wist vooraf alleen nog niet hoeveel shit… Lees verder
Ik hou van eten, veel en vaak, en zowel thuis als er buiten. Nu gaat dat vaak goed, maar soms ook niet… Lees verder