Te leuk: Videoland maakt een serie over het leven van Máxima

Hoe leuk is dit? Videoland is al een hele tijd bezig met de opnames van een nieuwe serie die inzoomt op het leven van koningin Máxima… Lees verder

Hoe leuk is dit? Videoland is al een hele tijd bezig met de opnames van een nieuwe serie die inzoomt op het leven van koningin Máxima… Lees verder

Je zal maar een early adopter zijn, en in je gretigheid naar het nieuwste van het nieuwste zo’n drie jaar geleden enthousiast een fatbike hebben gekocht… Lees verder

Ik ben niet alleen een kletskous, ik ben ook een groetkous. Iedereen die ik op straat tegenkom en met wie ik oogcontact heb, groet ik… Lees verder

Die vraag hield me de hele vakantie bezig… Lees verder

Nooit gedacht dat ik nog eens een zwak voor die man zou krijgen… Lees verder

‘Het kan dooien, het kan vriezen, we kunnen winnen of verliezen… Maar een betere club dan deze, is er nííííet…’ Lees verder

Daar word je toch helemaal gek van? Lees verder

Ik ben net klaar met mijn hardlooprondje als ik de advocaat tegenkom die ons destijds heeft geholpen bij het kopen van het huis… Lees verder

Heb je wel eens gehoord van de ‘seven year itch’? Dat is het fenomeen dat veel relaties rond het zevende jaar stranden… Lees verder

Gewoon omdat ze het verdiend hebben. En ik heb trouwens ook nog een mening over 5 mei die ik even kwijt wil… Lees verder

Maar los daarvan, is het niet tijd om de schijnwerpers aan haar dochters te gunnen? Lees verder

‘Ik dacht dat jij ballet deed?’ Het is zeven uur ’s ochtends en ik ontmoet een vriendin van een vriendin bij Marco, ook wel bekend als de Magneet van Haarlem… Lees verder