Wie schrijft die blijft

En de kans is dus aanwezig dat iemand over honderd jaar een boek op de rommelmarkt koopt dat ik ooit heb geschreven… Lees verder

We zijn in drie maanden tijd heel goede vriendinnen geworden, spreken elkaar zo’n beetje dagelijks en als we iets afspreken moeten we ons bijna van elkaar losscheuren… Lees verder

Best spannend, zo’n overstap naar een nieuw land. Ook al is het in Europa en is de cultuur dus best vergelijkbaar met de onze, er zijn toch ook grote verschillen… Lees verder

Als er een onderzoek wordt gedaan naar gezonde dingen die eigenlijk helemaal niet zo gezond blijken te zijn, dan ben ik er als de kippen bij… Lees verder

Het toppunt, om maar meteen met de deur in huis te vallen, was vorige week bij de Bijenkorf… Lees verder

Jaja, zeker weten, ik ben Italië-fan. Maar ook Finland-fan en USA-fan. En toevallig ben ik dus ook nog Bretagne-fan… Lees verder

In veel van mijn jeugdherinneringen staat één van mijn ooms sateetjes te draaien achter zo’n compact rechthoekig barbecuetje… Lees verder
Toen ik kwam, was hij er al. Al jaren en jaren…
Lees verder

Gierend dure boodschappen: het is om wanhopig van te worden. En woedend ook… Lees verder

Ben ik inmiddels de uitzondering? Lees verder

In de gezellige 50’er jaren zeiden mijn ouders in december tegen elkaar: ‘Wat doen we met oma met Kerst?’ Net zo dacht Mark Rutte: Wat doen we met Wopke deze laatste periode van het kabinet? Lees verder