‘Het Dorp’ gezien?

Waar het op neerkomt is dat je de jongens wel uit het dorp kunt halen maar het dorp niet uit de jongens… Lees verder

Waar het op neerkomt is dat je de jongens wel uit het dorp kunt halen maar het dorp niet uit de jongens… Lees verder

Mijn telefoon en ik zijn een onafscheidelijk duo, maar onze relatie is een beetje dubbel. Ik vind het een genot als-ie er is en ik vind het net zo heerlijk als ik ‘m links kan laten liggen… Lees verder

Het liefst wil ik op retraite ergens op een berg, waar ik mag mediteren tussen verstilde en tevreden monniken die het leven stukken beter snappen dan ik… Lees verder

Het leken me de langste dertig dagen ooit, zonder glaasje lekkers en zonder scheutje alcohol. Wat tegelijk een tikkeltje triest is, vond ik… Lees verder

En eigenlijk kan ik er nog steeds niet goed over praten. Zo ontzettend heeft me dit naar de keel gegrepen… Lees verder

Of vind jij iets anders? Lees verder

Flo is in Haarlem, op haar nieuwe school, May-Britt bij een modeshow in Parijs. Terwijl de rest van het gezelschap even niet met het thuisfront bezig lijkt, is haar oog standaard gericht op het scherm van haar telefoon… Lees verder

Nou nee. Normaal is passé. Definitief uit de tijd en hartstikke achterhaald… Lees verder

Als je op 18 november een kerstboom je huis in sleept, jezelf plechtig belooft dat-ie mag blijven tot Driekoningen en ‘m op 31 december ineens buiten de deur zet… Lees verder

Zijn we aan het wachten en doorbijten? Of leven we er nog een beetje op los? Ik werd ineens wakker geschud door de verjaardag van Ibu… Lees verder

En die dit nieuwe jaar hopelijk weer wat mooier kleuren… Lees verder

Nieuwjaarsdag. Ik sta onder de douche. Nog wat wankel op de wielen want de oudjaarsavond was zoals te doen gebruikelijk een bonte avond. Ze komt de badkamer binnen… Lees verder
Draaide Koningsdag vroeger alleen om wat Máxima om het lijf had, dat is met drie dochters allang niet meer zo… Lees verder

En helpen je alvast een beetje in de stemming te komen met onze gedroomde horoscoop… Lees verder

En niet alleen een gelúkkig jaar. Ook een jaar vol hoop, liefde, samenzijn en live bijpraten met familie en vrienden. Ik denk dat we elkaar dit nog nooit zo van harte toewensen als nu… Lees verder

Want kan iemand mij uitleggen hoezo? Lees verder