Het leukste idee sinds februari

Zo, dat was gezellig. Eindelijk weer eens met z’n vijven aan tafel. Ja, weet ik, mag niet… Maar afspraak is afspraak, dus we deden het gewoon… Lees verder

Zo, dat was gezellig. Eindelijk weer eens met z’n vijven aan tafel. Ja, weet ik, mag niet… Maar afspraak is afspraak, dus we deden het gewoon… Lees verder

En dat is goed nieuws. Want van alle mogelijke scenario’s voor mijn oude dag is er niet één dat ik erger vrees dan dementie… Lees verder

Het was alsof ik terug gekatapulteerd werd naar de middelbare school… Lees verder

Heb ik The Spy net af, wat serieus een dikke vette aanrader is, moet ik alweer de true crime docu kijken over het leven van Cyntoia… Lees verder

“Woon jij in een dórp?” Bij de uitspraak van het deel ‘woon jij in een’ klinkt de stem onnatuurlijk laag maar al wel een beetje vragend, waarbij ‘dorp’ daarna met een ferme zwieper en vreemd hoog uitgesproken dient te worden… Lees verder

Nooit over nagedacht. Ik draaf altijd gewoon maar een beetje door. Daar voel ik me waarschijnlijk goed bij. Als ik ga nadenken over hoe ik me voel dan is het einde zoek. Lees verder

Want het enige wat hij wilde was bij zijn vrouw zijn! Lees verder

Op het schoolplein worden nare dingen gezegd… Lees verder

De Kindertelefoon kan erover meepraten… Lees verder

Vier-en-twin-tig. Op vrijdag de dertiende ontmantelden we de redactie en sinds die dag werken we thuis… Lees verder

Mijn Fitbit zegt dat ik zondag 15.859 stappen zette. Waar ik bijna een beetje fanatiek van ga doen, want dan had ik best nog even die 141 stappen kunnen doen voor de 16.000… Lees verder

De besmettingen nemen af, net als het aantal doden… Lees verder

Ook bij mij was het even passen en meten, anderhalve meter is toch meer dan je denkt… Lees verder

Dat is weer eens wat anders. Dat eeuwige eropuit en zo begon me flink de keel uit te hangen. Geintje natuurlijk, maar je moet wat… Lees verder

Mijn trauma stamt uit mijn kindertijd. Ik zie nog mijn meester Piet uit groep zeven een angel uit mijn ringvinger zuigen, zodat ik niet tot buitenproportionele grote op zou zwellen… Lees verder

Maar gewoon wordt het echt nog niet. Als het dat al ooit weer wordt… Lees verder