De dingen die ik denk als ik in het vliegtuig zit

Olé, de dagen worden weer langer en daarom krijg ik weer de neiging op vakantie te gaan… Lees verder

Olé, de dagen worden weer langer en daarom krijg ik weer de neiging op vakantie te gaan… Lees verder

Ongeacht wie er gelijk heeft, zijn er regels voor het inruimen van de vaatwasser en daarvan zijn noch alle mannen noch alle vrouwen op de hoogte. Lees verder

Het begint al bij de titel: ‘We want more’. Want willen we dat nou echt als het wéér een zang- en danswedstrijd betreft? Op tv welteverstaan? Lees verder

Aan mij is geen groot kapper of haarstylist verloren gegaan. Geef me een borstel en een föhn en ik weet er één wirwar aan klitten van te maken… Lees verder

Dat zeggen ze weleens. Ik ben het er uiteraard roerend mee eens, al zijn er mensen die daar anders over denken. Ik hoop voor ze dat ze ooit ook wijs worden ;-) Lees verder

‘Als ik bij mamma ben, voel ik liefde in mijn hart,’ zegt Ties van acht. ‘Het maakt de wereld mooier als we fijn met elkaar spelen.’ Lees verder

Want het zijn verdomd handige bliksems, die fabrikanten. Omzeilen de wet door steeds weer nieuwe claims te bedenken om ons mee om de tuin te leiden. Lees verder

‘Wij’ in Bergen op Zoom zijn al los, zoals we dat in onze groepsapp noemen. Lees verder

Omdat ik gelóóf in op donderdag naar de bios gaan – noem het een religie – een fijn lijstje met bioscopen waar je vanavond nog in een stoel wilt neerzijgen. Lees verder

Nou ja, blubber… Zeg maar rustig bagger. En dat heeft niets te maken met vuile schoenen, maar met dingen waar ik niet op zat te wachten… Lees verder

Allemaal een theetje? Allemaal een theetje. Even het weekend doornemen, van het uitslapen op zaterdag tot de borrel met vrienden op zondag… Lees verder

Voor een lintje kunnen we Ria en Peer Schetters niet meer voordragen, want dat hebben ze al. Maar nog eens keihard de loftrompet blazen… Lees verder

Drie miljoen meisjes. Veel hè? In Nederland hebben we er maar 875.643 onder de tien jaar oud. Lees verder

Niet afzeggen dus als je te druk bent! Lees verder

Neee, neeee, neeee, gilt iemand hier over de reactie. Lees verder

Of zou je het anders moeten noemen? Misschien heb ik gewoon bepaalde voorkeuren waarbij ik me goed voel. Totdat ik ineens ergens dit las: Lees verder