Mijn zal je niet horen mopperen over het weer. Ik kijk wel uit. Voor je het weet loop je het hele jaar te mopperen. Te koud, te droog, te nat, te warm, teveel sneeuw, teveel wind.
Mij zal je ook niet snel in de zon zien, maar soms kan het niet anders. En als dat ‘niet anders kunnen’ langer duurt dan tien minuten dan neem ik m’n maatregelen.
Ik ben sowieso geen fan van lekker in de zon liggen, er zijn hele volksstammen die daar wel van genieten. En hele volksstammen die het erg vinden om witte benen te hebben. Nou dat probleem heb ik lang geleden tot een non-probleem verklaard, want die stelten van mij willen alleen maar verbranden, dus dan maar wit. Al geef ik eerlijk toe dat ik ook weer niet echt blij ben met die melkflessen, maar ja… genoeg andere dingen om blij van te worden. Van andere mensen blij maken bijvoorbeeld. Ha! En dat kan vandaag.
Ik vroeg het heerlijke merk Biodermal, waar ik al heel lang producten van gebruik en waar ik altijd tevreden over ben en ook goede resultaten mee zie of ik zonneproducten mocht verloten. En ja hoor, ze hebben me een setje van twee van hun beste zonneproducten toegezegd. Leek me wel een goed idee met dit weer.
Ik mag een pakket verloten met de Ultralichte Zonnefluide SPF 50 (gezicht) en de Gevoelige Huid Zonnespray SPF 50 (lichaam).

Die Ultralichte zonnefluide is voor dagelijks gebruik en voor ‘touch-ups’ tijdens de warme Zomerdagen. Het is luchtig, trekt snel in en laat geen witte waas achter. Het is verrijkt met hyaluronzuur en antioxidanten en hydrateert en beschermt de huid tegen invloeden van buitenaf: ideaal onder make-up en geschikt voor de gevoelige huid. (Adviesprijs €27,99)

De Gevoelige Huid Zonnespray is een effectieve zonbescherming voor het lichaam. Speciaal ontwikkeld voor de gevoelige huid met een zeer hoge, betrouwbare bescherming. (Adviesprijs €39,99)
Ben je net als ik ook liever zo goed mogelijk beschermd? En vind je het leuk om deze set te winnen?
Even maar Facebook en een leuk bericht achterlaten onder dit artikel. Ik maak de winnaar daar zo snel mogelijk bekend.
Succes en niet vergeten… zonnebakken is niet ongevaarlijk. Ik wens je een fijne week.






