Paniek: wat is er aan de hand met de kaasstengel van Lidl?!
Onze lieve collega’s van FavorFlav hebben van eten hun vak gemaakt. Je moet bij deze lekkerbekken zijn voor de beste recepten, geinige weetjes en de laatste eettrends. Willen wij natuurlijk ook van op de hoogte zijn. Vandaag: Paniek: wat is er aan de hand met de kaasstengel van Lidl?!
Eke Bosman, beter bekend als Instagram-fenomeen @snackspert, was altijd lyrisch over de kaasstengel (kaastwister) van Lidl. Maar waarom smaakt deze opeens heel anders?
De kaasstengel van Lidl was misschien wel de beste kaassnack die Snackspert van de broodafdeling van een supermarkt heeft gehad. Eerder zei hij er over: ‘De twister is lekker lang, extra dik, echt van Champions League-niveau vergeleken met andere kaastwisters van bepaalde supermarkten. Er is niet te zuinig gedaan met de kaas, ook niet met het deeg, eigenlijk helemaal perfect.’
Kaassmaak is weg
Maar er is iets mis met de smaak. Snackspert: ‘De kaassmaak is nagenoeg weg, het vleugje mosterd wat het zo lekker maakte is bijna helemaal weg. De kaasstengel is niet meer de kaasstengel.’ Dat valt niet alleen Snackspert op. Op Instagram krijgt de snackcrack bijval. Enkele reacties:
- 📢 Stop met de betutteling van de snacks van Nederlandse burgers 📢
Ik snap echt niet waarom bedrijven perse de receptuur moeten veranderen wanneer de smaak juist al zo goed is. 🙈- Eerst de chips, nu kaasstengels… We mogen ook niks meer eten zoals het was 😭
- Vanmiddag op, ik dacht dat ik het was🤯🤝
- De wereld gaat eraan. Maak mij ook al lange tijd boos om de veranderde smaak van de wasa sandwich (tomaat basilicum) en alle varianten van de tuc’jes, in het bijzonder de bacon
- Sterkte allemaal als straks er geen rook aroma meer mag worden gebruikt 😭
- Oooooh ik dacht dat het aan mij lag. Ik was zo teleurgesteld.
Help Lidl!
Volgens iemand die bij Lidl werkt is, is er niets veranderd qua receptuur. Ook worden de kaastengels nog afgebakken op dezelfde manier. ‘Ik denk dat het tussen je oren zit’, liet ze Snackspert via Instagram weten. Maar ja, je weet wat ze zeggen… 1.000.000 People Can’t Be Wrong. En nu maar hopen dat de oude smaak snel weer terugkeert. Want hier zijn we niet blij mee!
Dit bericht op Instagram bekijken