Dagboek van topondernemer Julia Veer

Dat je helemaal niet hoeft te wachten tot het ‘later als ik groot ben’-moment om dromen te realiseren, bewijst Julia Veer, founder van het beautymerk Clay and Glow.

 

 

 

Een van haar nieuwe doelen: ‘Ook de wat oudere doelgroep kennis laten maken met onze producten. Want ook zij verdienen een betaalbaar, goed en ook leuk uitziend beautymerk.’ Speciaal voor Franska.nl hield ze een dagboek bij van haar wervelende week.

 

Vrijdag – bedrijfsuitje

We vinden het heel belangrijk dat we het ook leuk hebben op kantoor. Vandaar dat we met een klein groepje op vrijdag lekker zijn gaan eten. Zo leer je elkaar beter kennen en we hebben het juist een keer niet over werk gehad, hoe leuk.

 

 

Zaterdag – in een Ici Paris XL-winkel

Op zaterdag was de grote opening van een Ici Paris XL-filiaal in de Westfield Mall of the Netherlands. Aangezien onze producten bij alle Ici Paris XL-winkels in Nederland liggen, werden we gevraagd om daar een mooie stand neer te zetten en wat samples uit te delen. Omdat we zelf geen fysieke winkel hebben, vonden we dat extra leuk om te doen, omdat je zo ook contact met je klanten hebt.

 

Maandag – productmeetings

Samen met Lauryn, onze marketingmanager, zijn we gaan kijken naar de verbeteringen die wij kunnen doorvoeren in de producten. Ik houd ervan om een beetje te sparren en de mening te horen van anderen. Het helpt mij bij het nemen van de uiteindelijke beslissing. Erg fijn dat Lauryn mij daarbij wilde helpen vandaag.

 

 

Dinsdag – bij productieteam kijken

Het is voor ons heel belangrijk om hands on te zijn bij de productie en goed te kijken of alles zo efficiënt mogelijk gebeurt. Daarom hebben wij ervoor gekozen om al onze producten te laten samenstellen en produceren in Nederland.

 

Woensdag – meeting met Mascha van Beautygloss

Mascha van het YouTubekanaal Beautygloss is al een tijdje erg fan van de producten en vond het een leuk idee om elkaar eens te ontmoeten en te kletsen. Dat was superleuk, ook om even te praten over de begintijden van Clay and Glow en hoe het allemaal is ontstaan. Natuurlijk bracht ik wat producten voor haar mee, zodat ze weer een mooi voorraadje heeft in haar badkamer.

 

Donderdag – Naar Antwerpen!

Sinds augustus dit jaar zijn onze producten ook in de Ici Paris XL-winkels in België te vinden dus het was de hoogste tijd om daar eens een bezoekje te brengen. En toen we er toch waren, planden we meteen een afspraak met een Belgisch marketingbureau. Want hoe trots en tevreden ik ook ben met onze behaalde doelen (we hebben een Beauty Award gewonnen en zijn bij Ici Paris XL te koop), we streven er natuurlijk naar dat ons mooie merk in nog heel veel meer landen te koop zal zijn. Ik wens iedereen een mooie huid.

 

Meer lezen over het ontstaan van Clay and Glow en over wat deze producten zo bijzonder maakt?