Zou ik heel blij mee zijn. De buren pakken het heus wel aan.
En dat gaat over online shoppen en de service van PostNL.
Benieuwd of jij dat ook hebt.
Kan me helemaal niets schelen als er pakjes voor de buren bij mij worden afgegeven. Zo spreek je elkaar nog eens. En ik voel me dan ook niet schuldig als het andersom gebeurt, staan we weer quitte. En als het toch handig en makkelijk kan, waarom zou je dan gaan lopen sjouwen en zeulen? Scheelt tijd en gedoe gewoon, dat online bestellen van ‘noodzakelijk kwaad’ als wc-papier, wc-eend en kattenbakvulling – om het maar in de toiletsfeer te houden.
Het enige jammere vind ik dat je vaak niet vooraf weet wie de verzender van je bestellingen gaat worden. Of let ik niet goed op misschien? Want je hebt vervoerders en vervoerders. PostNL heeft (in elk geval bij mij) de gewoonte om de pakjes de volgende dag nog een keer aan te bieden en als ik er dan weer niet ben, ze bij een afhaalpunt in de omgeving af te leveren. Betekent dus alsnog naar een winkel, in de rij staan en legitimeren. Hèhè.
Waarom levert PostNL niet even iets bij de buren af? Of doen ze dat bij jou wel? Ik vind het een merkwaardige gewoonte, omdat ik van andere bezorgdiensten weet dat het zoveel handiger en sneller kan. Dus… beste jongens en meisjes van PostNL, mag het misschien anders voortaan?
Zou ik heel blij mee zijn. De buren pakken het heus wel aan.